Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.
Formuła: Wykład / Wirtualna konferencja

Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.

Kliknij tutaj by przejść do wydarzenia

Zastanawiałeś się nad tym jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach? 🤔 🎮
Gaming jest obecnie ogromną branżą, a granie w gry to pasja wielu osób. W 2021 roku przychody z rynku gier mają wynieść ponad 175 miliardów dolarów, a liczba graczy na świecie ma sięgnąć prawie 3 miliardów.

Osoby grające w gry stanowią wielką grupę odbiorców, do których swoje produkty kierują m.in. firmy z sektora FMCG. Gaming marketing daje możliwości dotarcia do tej grupy także markom z innych branż.

🗣️ Już 4 października opowie o tym Wojciech Grzegorzyca – specjalista w obszarze komunikacji w branży esportu i gamingu. Obecnie jest współodpowiedzialny za komunikację agencji gaming marketingu Gameset.

💥 Dowiedz się co robić i jak działać, aby w pełni skorzystać z możliwości, jakie daje nam gaming marketing.

📅 Webinar: 4 października, ⏰ godz. 13:00
Chcesz dołączyć? Dołącz: www.indm.pl

ORGANIZATOR:

In Digital Marketing Sp. z o.o.

Logo organizatora
  • REJESTRACJA:
    Wymagana
  • LINK: Strona Wydarzenia
  • WSTĘP:
    Płatny
  • LOKALIZACJA:
    W Internecie
  • DATA:
    04.10.2021
  • GODZINA:
    13:00 - 14:00
  • PRZESTRZEŃ:
    Online
  • WIEK:
    Dorośli
  • MIEJSCE:
    Online
  • JĘZYK:
    Polski