Jak zorganizować i udostępniać pliki w chmurze, aby uniknąć chaosu?

Czy zdarzyło Ci się stracić ważne pliki z powodu awarii lub zmiany komputera? A może pilnie potrzebowałaś/eś otworzyć pewien plik w domu, ale zostawiłaś/eś go na komputerze w pracy? Lub chciałaś/eś wysłać mailem załącznik, który był zbyt duży? Podczas szkolenia przedstawimy Ci szereg praktycznych wskazówek, które pozwolą uniknąć opisanych problemów w przyszłości.

Szkolenie zostało podzielone na dwie części:

W pierwszej z nich podpowiemy Ci, w jaki sposób połączyć Twój komputer z internetową chmurą, aby w razie awarii sprzętu odzyskać wszystkie istotne dane. Poznasz narzędzia do tworzenia kopii zapasowych plików, czyli tzw. „backupów”. Pokażemy Ci, jak z nich korzystać oraz przeprowadzimy przez proces konfiguracji, dzięki któremu cały proces będzie przebiegał automatycznie. Takie działania przy okazji sprawią, że dostęp do ważnych plików będziesz miał/a ze wszystkich urządzeń, z których korzystasz (także tych mobilnych – smartfonu, tabletu itp.).

W drugiej części szkolenia skupimy się na współpracy z zespołem na odległość. Pokażemy Ci, jak szybko i bezpiecznie udostępniać pliki na odległość. Poznasz narzędzia takie jak: WeTransfer, Google Drive, Dropbox i inne. Dowiesz się, jak oraz w jakich sytuacjach z nich korzystać. Po szkoleniu udostępnianie plików będzie dla Ciebie proste, jak wysłanie maila

ORGANIZATOR:

Skillspace

Logo organizatora