Tydzień Płatności Bezgotówkowych, to specjalna akcja organizowana już kolejny rok przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Jej celem jest przybliżenie płatności bezgotówkowych i wskazanie ich korzyści dla konsumentów, przedsiębiorców i gospodarki. A to wszystko poprzez konkursy, quizy, komunikację w punktach sprzedaży i poprzez media cyfrowe.
„Płać jak lubisz i graj o nagrody” – to hasło tegorocznego Tygodnia Płatności Bezgotówkowych, który trwać będzie w tym roku od 6 do 12 listopada.
W konkursie „Płać jak lubisz i graj o nagrody” mogą wziąć udział konsumenci, którzy lubią płacić cyfrowo i podzielą się swoimi wrażeniami z niecodziennej, wyjątkowej płatności. Można opisać swoje doświadczenia, podesłać zdjęcie lub film video – nagradzana będzie pozytywna kreatywność zgłoszeń. Do wygrania są vouchery na wycieczkę z biura podróży Itaka o wartości 3500 zł każdy, vouchery do sklepów iSpot, RTVEuroAGD, SMYK o wartości 1000 zł każdy oraz vouchery do sklepów sportowych Ski Team o wartości 500 zł każdy. Każdy kto wypełni zgłoszenie otrzyma również kod na bezpłatną miesięczną subskrypcję Empik Go Mini.
Z kolei konkurs „Rozwijaj z nami swój biznes” skierowany jest do przedsiębiorców, którzy korzystają z terminala płatniczego. Do wygrania są bardzo atrakcyjne pakiety usług marketingowych do wysokości nawet 15 tys. zł! Zwycięzca będzie mógł wybrać pakiet, skrojony na miarę aktualnych potrzeb rozwojowych w swojej firmie. Nagrodą gwarantowaną dla każdego, kto wypełni zgłoszenie w konkursie dla firm, jest bezpłatny eBook pt.” Skuteczny biznes w czasach kryzysu”.
Szczegóły obu konkursów oraz regulaminy dostępne są na stronie polskabezgotowkowa.pl.
Konkursom towarzyszy quiz edukacyjny, opracowany przez ekspertów z dziedziny finansów, który można rozwiązać, aby sprawdzić swoją wiedzę w obszarze płatności bezgotówkowych i przekonać się, czy ekspertem, specjalistą, a może mistrzem z dziedziny finansów – rozwiąż quiz na stronie polskabezgotowkowa.pl.
Partnerami Tygodnia Płatności Bezgotówkowych jest Visa oraz Mastercard. Do tegorocznej akcji przyłączyli się także: Empik, Ski Team, Fundacja Digital Poland, Carrefour oraz Donateo. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Finansów.