100 mld zł brutto – tyle według PwC wart był polski rynek e-commerce w 2020 roku. Eksperci prognozują, że przez najbliższe lata będzie on rósł o 12% rocznie. To pokazuje olbrzymi potencjał do sprzedaży towarów i usług w sieci – tym bardziej, że 85% Polaków deklaruje chęć utrzymania częstotliwości robienia zakupów po zakończeniu pandemii. Aby jednak uszczknąć kawałek tego e-commerce’owego tortu, trzeba znać tajniki skutecznej e-sprzedaży. Można je zgłębić dzięki najnowszej publikacji „Nowoczesny sprzedawca. Poradnik, jak zacząć sprzedawać przez internet”, który został opracowany przez Fundację Digital Poland.
Sklepy internetowe to obecnie najpopularniejsza forma handlu elektronicznego. W Polsce, towary i usługi w sieci sprzedaje ok. 150 tysięcy przedsiębiorstw, można więc powiedzieć, że cyfrowa sfera handlu nie jest jeszcze nasycona.
„Nowoczesny Sprzedawca. Poradnik, jak zacząć sprzedawać przez Internet”. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce zrozumieć świat cyfrowego handlu. W przewodniku:
➡️ Tłumaczymy czym jest e-commerce
➡️ Omawiamy platformy internetowe służące do handlu w internecie
➡️ Podpowiadamy, jak założyć sklep czy na co zwrócić uwagę, wybierając
➡️ Pokazujemy, jak zarządzać systemem płatności online oraz logistyką sklepu
Każdy przedsiębiorca może mieć dobry internetowy sklep. Warunkiem jest odpowiednia edukacja, dlatego zachęcamy wszystkich do lektury naszego poradnika, który można pobrać ze strony digitalpoland.org. Pobierz tutaj
Partnerami raportu jest firma Skąpiec, PayU oraz Visa.