3 października, 2022

Santander Bank Polska wśród partnerów Digital Festival 2022

Partnerem 4. edycji Digital Festival jest Santander Bank Polska. Bank po raz kolejny będzie promował cyfrowy rozwój podczas największej kampanii edukacyjno-technologicznej w Polsce.

 

Płatność zbliżeniowa

Źródło zdjęcia: pexels.com

 

Partnerstwo nad wspólnym rozwojem

Nad wspólnym rozpowszechnianiem cyfrowego rozwoju bank współpracuje z Fundacją Digital Poland, podczas Digital Festival 2022. To już czwarta edycja największej kampanii edukacyjno-technologicznej w Polsce, promującej innowacyjność przedsiębiorstw i osobisty rozwój cyfrowy. Podczas różnych inicjatyw, które składają się na tegoroczny Digital Festival, można zdobyć praktyczne, nowe umiejętności oraz zasięgnąć wiedzy ekspertów, którzy na co dzień pracują w największych i najnowocześniejszych firmach w Polsce.

Santander Bank Polska w inicjatywach

Obecny rozwój aplikacji mobilnych i komputerowych zautomatyzował bankowość i przeniósł ją całkowicie do świata naszych urządzeń. To nowy etap dla banków, a także nowe wyzwania. W festiwalowej Strefie Wiedzy eksperci z Santander Bank Polska będą uczestniczyć w debacie na temat wpływu nowych technologii na strefę finansów i zakupów. Poznamy ich zdanie m.in. na temat trendów w technologiach i ich wpływie na korzystanie z cyfrowych finansów, innowacjach w bankowości elektronicznej czy cyfryzacji małych i średnich firm, szczególnie tych prowadzonych przez kobiety.

Bardzo ważnym aspektem digitalizacji jest edukacja klientów. Nie wszyscy klienci są na tyle samodzielni i zdeterminowani, żeby samemu zacząć korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Natomiast jak ktoś im pomoże i wytłumaczy, natychmiast zmieniają swoje zachowania i „przesiadają się” na rozwiązania cyfrowe. Dlatego tak ważne jest, aby nie tylko wdrażać nowinki i koncentrować się na tzw. segmencie digital natives, ale aby także wspierać tych, którzy z technologiami radzą sobie gorzej – podkreśla Piotr Hibner, Chief Digital Officer, Santander Bank Polska.

Ponadto Santander Bank Polska jest partnerem inicjatywy „Nowoczesny Senior – przewodnik po cyfrowym świecie”. To publikacja stworzona z myślą o najstarszym pokoleniu, aby w przystępny sposób wprowadzić seniorów do świata internetu. To działanie w ramach idei nauki przez całe życie. Wspólnie z Fundacją bank promuje samorozwój wśród polskiego społeczeństwa, zwłaszcza w dobie cyfrowej transformacji.

Inkluzywność i włączanie osób wykluczonych lub mających gorszy dostęp do usług czy wiedzy jest jednym z fundamentów naszej strategii. Od lat realizujemy wiele projektów i działań, które ułatwiają dostęp do usług, świata finansów oraz codziennego bankowania wszystkim klientom, niezależnie od wieku, doświadczenia czy też sytuacji życiowej. Ostatnie lata to bardzo dynamiczny rozwój aplikacji mobilnych i bankowości internetowej oraz wzrost zainteresowania klientów zdalnym dostępem do finansów. Jednak dla wielu osób sam dostęp do usług i produktów finansowych nie zawsze wystarcza. Potrzebna jest także edukacja i odpowiednie – proste i kompleksowe zarazem wytłumaczenie zasad funkcjonowania w świecie online. Dlatego w tym roku po raz kolejny w ramach Digital Festival – zostaliśmy partnerem poradnika „Nowoczesny Senior przewodnik po cyfrowym świecie”, który pomaga nam w dzieleniu się wiedzą z seniorami i walce z wykluczeniem cyfrowym – tłumaczy Przemysław Dukiel, dyrektor obszaru codzienne bankowanie w Santander Bank Polska.

Tegoroczna 4. edycja Digital Festivalu trwać będzie w terminie 1.10 – 10.11 2022 r.